Pravidlá ošetrovania pacientov

Vytvorené 19.08.2024

Pravidlá ošetrovania pacientov v Primadente:

  1. Poskytujte presné a pravdivé Pravidlá ošetrovania pacientovinformácie
  • Hovorte pravdu o svojom zdravotnom stave
  • Nezamlčiavajte zdravotné informácie, ktoré môžu ovplyvniť ošetrenie
  • Poskytujte presné osobné údaje pri zubnom ošetrení a v komunikácii s personálom
  1. Dochvíľnosť a odhlasovanie termínu
  • Dodržujte stanovené termíny ošetrenia
  • Nedostavenie sa na termín bez odhlásenia pacientom podlieha zmluvnej pokute 25 €
  • Ak sa nemôžete dostaviť, odhláste termín včas, minimálne 24 hodín vopred, aby sme mohli ponúknuť termín inému pacientovi
  1. Podmienky ošetrovania detí 
  • Detských pacientov ošetrujeme, ak sú obaja rodičia našimi pacientmi
  • Deti musia byť sprevádzané dospelou osobou
  • Rodičia sú povinní informovať personál o zdravotných problémoch detí
  1. Platobné podmienky
  • Dodržiavajte dohodnuté platobné podmienky 
  • V prípade otázok týkajúcich sa platieb kontaktujte recepciu
  1. Správanie a spolupráca
  • Rešpektujte pravidlá slušného správania v komunikácii s personálom a v priestoroch kliniky
  • Nevhodné správanie, vulgarizmy a agresivita sú neprípustné a môžu viesť k vyradeniu z evidencie pacientov
  • Buďte trpezliví a spolupracujte s personálom - ošetrenie sa môže niekedy nečakane predĺžiť, robíme maximum pre ošetrenie v dohodnutom termíne  

Výber iného pracoviska

Niekedy sa aj nám stáva, že sme vystavení tlaku ľudí, ktorí sa domáhajú ošetrenia mimo stanovených podmienok a snažia sa nás dotlačiť k takému spôsobu ošetrenia, s ktorým nesúhlasíme, prípadne klamú o svojom zdravotnom stave a nerešpektujú zásady slušného správania. Ak niekto takto koná, nebude u nás ako pacient ošetrený. Posúdenie zdravotného stavu a spôsob ošetrovania je výlučne na rozhodnutí našich lekárov, ktorí sa Vám vždy snažia vyjsť maximálane v ústrety. Ak nesúhlasíte s našimi pravidlami a postupmi alebo nám nedôverujete, je Vaším právom vybrať si iné zdravotnícke zariadenie. Ak sa tak rozhodnete, dajte nám o tom, prosím, vedieť.  

Ošetrujeme profesionálne a s rešpektom

Sme tu pre vás, aby sme zabezpečili profesionálnu starostlivosť. Vzťah medzi lekárom a pacientom má byť založený na vzájomnej dôvere a rešpekte. Každý člen a každá členka nášho tímu sa snaží poskytnúť najlepšiu možnú starostlivosť. Vaša spokojnosť je pre nás hlavnou prioritou a stojíme si za našou prácou. Veríme, že dobré vzťahy, ktoré máme s pacientmi a pacientkami a aj medzi sebou na pracovisku, prispievajú k pozitívnej atmosfére na našej klinike. Ďakujeme za Vašu spoluprácu a pochopenie. 

Prečítajte si o nás: 

Zubná pohotovosť vyhradená pre pacientov s akútnou bolesťou

Priehľadný vyrovnávač - fotografie pred a po liečbe

Bielenie zubov - Ako sa vyhnúť poškodeniu zubov? 

 

Prieskum spokojnosti pacientov

Vážení pacienti,
záleží nám na vašej spokojnosti. Snažíme sa priebežne skvalitňovať služby komplexnej stomatologickej starostlivosti, ktoré Vám poskytujeme. Z tohto dôvodu Vás prosíme o vyplnenie krátkeho dotazníka zameraného na zistenie Vašej spokojnosti. Zdôrazňujeme, že odpovede budú spracované anonymne a poslúžia výlučne pre potreby realizovaného prieskumu. Sľubujeme, že Vašim námetom budeme pripisovať vysoký význam a zistené nedostatky sa budeme snažiť odstrániť.
Ďakujeme.

Elektronický dotazník
Naša filozofia a kľúčové hodnoty:
  • prácu vykonávame s ohľadom na požiadavky a očakávania našich pacientov, aby od nás odchádzali spokojní,
  • snažíme sa aplikovať do praxe súčasné svetové trendy v stomatológií,
  • našich zamestnancov sústavne vzdelávame, aby vedeli správne diagnostikovať a liečiť stomatologické problémy pacientov,
  • snažíme sa vykonávať svoju prácu citlivo, trpezlivo, precízne a bezbolestne, aby pacienti postupne prekonali strach zo zubára,
  • naším hlavným zámerom je, aby nami vykonaná práca mala dlhodobú trvácnosť, vyzerala esteticky a najmä bola funkčná,
  • usilujeme sa o to, aby pacienti, ktorí nás pravidelne navštevujú, vedeli, aký význam má prevencia, a správna ústna hygiena,
  • najlepšou reklamou je pre nás pacient, ktorý je s prácou spokojný a je ochotný nás odporučiť svojim priateľom a známym.
Ordinačné hodiny
Po 8:00 - 18:00
Ut 8:00 - 15:00
St 8:00 - 18:00
Št 8:00 - 15:00
Pi 8:00 - 13:00
DummyText
Možnosť dohodnúť sa aj na individuálnom termíne ošetrenia.
Kontakty
041 / 433 34 66
info@primadent.sk
Moyzesova 1420, Čadca
Kde nás nájdete
© Copyright Primadent s.r.o.

Primadent s.r.o.